Warm!

Jesus, vad varm jag blev! Är precis tillbaka efter en riktigt go promenad såhär på förmiddagen. Blev cirka 6 km, eftersom jag skulle ner till torget och handla lite vax så jag kan pina mina ben i dagarna! :) Tog t-shirt och jacka, i början gick det bra med jackan på men på tillbaka vägen höll jag på att svettas ihjäl. Solen kom fram mer under dis-molnen plus att det blir ju varmare ju längre in på dagen vi kommer. Riktigt gött är det! Idag är andra dagen det varit promenad på schemat - nu när vädret kommit blir man dubbelt så sugen på att ut och röra på sig i vårvädret. Nu ska jag stretcha lite = några yoga-övningar, sedan duscha, äta lite snabb lunch om jag hinner och sedan åka till jobbet för att vara där till halv tio ikväll. Ha en go dag i vårvärmen sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0