Kanske var dumt men nåja

Hej på er! För nu säger jag verkligen er, fått en hel del besökare ser jag - trots kass uppdatering. Vill ni veta varför? Jag har knåpat med en ny blogg, behövde förändring och renovering och kände att denna är lite väl utsliten så det var dags att testa något nytt. Hänger ni på dit istället? Helt färsk och ny, kommer dyka upp både det ena och det andra där men nu fokuserar jag mycket på drömmar och mål i livet - intressant ämne för mig... Träning och mat och pyssel och sånt kommer komma som här, jag har inte förändrat mig själv bara för det är en ny blogg på G :) Tar dock inte bort denna, kommer säkert vilja återuppliva här igen men det får bli när lusten faller sig på..
Välkomna till To my goal!
Så ses vi väl där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0