Busy day

Packa, städa, tvätta, hämta pass, luncha hos mamma, dubbel-checka allt... Puh, idag är en fullspäckad dag minst sagt! Men när man har att göra så springer oftast tiden iväg, vilket i detta fallet bara är skönt, jag vill vara i Grekland nununu! Men snart så sitter jag där... Vid poolen, med en drink, stinker Hawaiian tropic och njuuuuuter! Åh vad detta ska bli underbart, känns att man inte varit utomlands sedan 2008. Har fått en katalog också med 61 tips om vad man kan göra, se, äta och shoppa på Zakynthos. Har redan 2 båtutflykter planerade, hoppas ingen av dem redan är fullbokade resten av veckan bara... Nåja, dags att lägga av med mina små bekymmer, dags för frukost och sedan sätta igång med dagens alla tusen att-göra-innan-vi-åker.

Såhär lycklig och harmonisk ska jag vara när jag kommer hem igen. Sen börjar ju sommar med Ernst nästa torsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-27 @ 00:52:24
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0