På bättringsvägen

Hej alla glada! Och icke glada såklart :) Här sitter jag och varit hemma från jobbet, min tredje dag idag. Nu går ja ju på semester, så bäst för förkylningen att släppa så jag kan bli frisk! Tack och lov vaknade jag utan feber idag, vad det känns som iallafall. Sovit som en stock inatt dock, på överkastet med en filt, så jag la mig för att vila igår kväll... Haha. Gott att vakna så och se att R inte ens bemödat sig att väcka mig så vi kan lägga oss under täckena, nej han la sig snällt på överkastet han med. Idag fyller världens bästa mamma år så det ska firas ikväll. Eftersom jag varit sjuk har mina present-planer för veckan blivit förstörda, har inte orkat åka och handla ens.. Så får se hur jag gör idag, men vet att mamma inte skulle bry sig om jag kommer när hon ska ha lite kalas för släkten istället. Min fina mamma!
Jag har blivit såld på en serie, som jag sett lite grann på TV förr men aldrig följt eller blivit fast i. Tills nu. Har tittat på hela säsong 1 och ska precis börja på säsong 2 nu, gissa vilken serie? GOSSIP GIRL. Det är ju inte direkt min typ av serie egentligen, men nu är jag fast och måste hela tiden se nästa avsnitt för jag är så nyfiken... Jag blir lite småkär i Dan för han är verkligen the good guy, det värsta är att jag kommer på mig själv med att sukta mer efter Chuck dock - verkligen the bad guy som är ett riktigt as många gånger... Verkar som jag fortfarande har kvar det där med att falla för bad guys, jag trodde man skulle växa ifrån det? :) Nåja, ibland ska väl jag också få intressera mig lite av saker man tyckte var helt awesome förr, fjortisliv och intriger! Vi tjejer har ett speciellt samband med det sjukt nog. Nej, om jag skulle ta och sätta på episode 1 på säsong 2 nu då... Serena och Dan gjorde ju slut, Blair och Chuck sket i varandra i sista sekund och jävla Georgia kom och förstörde allt! GRRRR... Haha, kanske är jag som är Gossip girl så som jag håller koll på allt? ;) Ha en fiiiiin fredag vänner, får se om det dyker upp fler inlägg idag :)



Grr.. Självsäker och dominant och sååå snygg pga. rollen han spelar. Sick! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0