Varning för bildbom!!!!

Okej, nu tänker jag bjuda på en bråkdel av alla bilder från vår resa, för att visa er hur underbart härligt vi har haft det. I skrivande stund sitter och jag laddar upp bilder på Fujidirekt för att framkalla bilder från resan. Sen ska jag framkalla från andra resor också, vill börja göra ordentliga fotoalbum - minns hur mycket jag älskade att kolla i alla album mamma och pappa har när jag var yngre, och älskar det fortfarande. Därför vill jag ha album som jag kan titta i när jag känner för det och speciellt album som man kan visa andra och kanske sina barn i framtiden. Nåja, här kommer några smakprov..



Utsikten från rummet varje morgon...


Där spenderade vi flesta kvällarna med att se på show och dricka drinkar


Drinkar i överflöd! :)


Blue lagoon och smugglers wreck


Ute på havet..


Badar i blue lagoon


Caretta caretta - havssköldpadda!


En av blue caves som vi simmade in i


Vet inte varför bilden blir sne, men men... Nöjer mig med dessa bilder, internet är segt så tar hundra år att ladda upp! Här står jag iallafall och tittar på när dem dansar Sorba i väntan på att själv bli uppbjuden och snurrad tills jag nästan ramla av dansgolvet :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

gött det ser ut :)

2011-07-02 @ 18:18:09
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0