Det är väl så det ska vara...

Jaha, ingen mer vårsol verkar det som. Snö igår och snö idag. Dock är det väldigt blött idag så det lägger sig inte som igår utan smälter när det når marken. Men slaskigt blir det! Jaja, det är väl bara att räkna med - mars månad är väldigt oberäknelig, men i april kan vi nog hoppas på bättre! Jag ger ju som sagt aldrig upp hoppet :)
Har inte blivit någon träning alls denna veckan. Skit. Jag blir tröttare och latare och surare när jag inte tränar. Har fått dumma tider på jobbet denna veckan, och träningen får ju lida en hel del för det. Tänk om det bara kunde vara så man kunde ut och springa, då kunde jag tränat när som helst och hunnit med men nu har friskis bara pass på kvällstid och det förstör en hel del när man jobbar mycket kvällar eller till och med både morgon och kväll samma dag. Jag tror nästan att sportlife-kort får läggas högre upp på min priolista... Detta håller bara inte, ingen vill ha en sur, trött Cissi - verkligen inte jag!
När man ser prognosen för nästa vecka har det ändrat sig fort. Vädret alltså. Fasen vilken väder-människa jag är. Kan nästan tro jag driver en väderblogg.. Haha. Men så är inte fallet, jag vill bara ha torrt, halkfritt och snöfritt. Det är det enda jag begär - och tjatar om dagarna i ända just nu. Vill kunna ge er massa inspiration men det är svårt när man själv står still och bara väntar in tiden, det är dagar som denna som jag förstår varför alla Hollywood-junks kan vara så snygga och slimma och träna dygnet runt. De har ju alltid vädret på sin sida! Det är ju faktiskt fusk, det måste ni hålla med om. Visst, man ska inte säga att det finns dåligt väder - det finns ju kläder för alla väder men någonstans går en gräns. Tur att jag rör på mig en del i jobbet så det inte blir helt lata dagar ;)

Varför lyser du med din frånvaro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0