Förvånad

Godmorgon på er! Sol idag också, tror dock det är riktigt kallt ute just nu innan solen hunnit värma upp. SMHI visade -8 grader här, jag hoppas det står fel med iallafall 5 grader.. Brr! Jag fick precis sms om ny arbetsplats idag så kan stanna hemma en liten stund extra. Och fick en tid 7.30-14.30 istället för till 16.00 så känns väldigt skönt eftersom jag ska jobba 12 timmar på fredag och sedan resten av helgen också.
Träningen igår var helt fantastiskt skön! Jag var supertaggad innan, bestämde mig för att gå in och köra gärnet, trots uppehåll för förkylning och mycket jobb de två senaste veckorna. Blev väldigt förvånad över hur lätt det kändes och hade inte tappat mycket av varken styrkan eller konditionen på dessa två veckor. Annars försvinner ju sånt väldigt fort, speciellt när man varit sjuk. Därför känner jag mig ännu mer på topp nu och hoppas jag ska orka ut och testa mina skor i eftermiddag - har nog vädret på min sida idag så gäller bara att ha kroppen på samma sida för idag är jag trött! Antagligen för att jag vet att jag är ledig imorgon, då blir jag genast lite tröttare. Jaja, får väl lägga på lite smink i ansiktet så jag ser lite piggare ut, sedan är det dags att åka till jobbet! Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: britta Bloggar

vilken fin bild!

2011-03-16 @ 11:15:54
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0