Im back

Hej alla glada! Nu har det varit bra dött här på bloggen igen, har haft fullt upp med annat så inte haft tid att in här faktiskt. Snacka om att vi har april-väder! I lördags var det vår, strålande sol, 10 grader och man kunde sitta i lä och sola ansiktet. Igår snöade det så det blev helt vitt och slaskigt ute, snöade inte lite! Vaknar idag och förbereder mig på att det ligger kvar massa snö, men nej då är det strålande sol och ser inte skymten av någon snö. Känns ungefär som man bara drömde gårdagen... Lustigt, men nu är iallafall våren nära, annat kan man inte säga! :)
Det blev bara två träningstillfällen förra veckan, fy skäms Cissi! Dock ökade jag mina vikter rejält på skivstången så träningsvärken jag fick var underbar (men också fruktansvärd såklart!). Jag tycker ju om att få träningsvärk, då vet jag att jag tagit i extra mycket, men ju mer man tränar desto svårare är det att få träningsvärk på gott och ont. Jag ökade iallafall så hade 17,5 kg på alla benövningar, 17,5 kg på ryggen, 5 kg på triceps och biceps och 7,5 kg på axlar. Jag märker verkligen att jag är bra mycket klenare i mina armar än i övriga kroppen, därför bara måste jag träna upp dem mer nu! Men en annan lite rolig sak är att jag ställde mig på vågen hos mamma i lördags, dock direkt efter jag ätit, men hade gått upp ca 2 kg och blev rädd som alla tjejer blir. Paniken spred sig och jag undrade vad tusan jag gått upp i vikt för och blundade för att jag alltid går upp i vikt när jag tränar mycket. Sedan tog jag fram måttbandet nu imorse och mätta midja och höfter lite snabbt och insåg att jag förlorat en hel del cm där istället, vilket betyder att musklerna ökats på rejält och kroppen börjat tajtas till lite! Good! Kanske man kan lyckas att få dem resultat man vill trots allt?
Måste försöka ge mig ut och springa idag men känns som det inte kommer hända. Blev party i lördags långt in på småtimmarna och sedan inte mycket sömn för mig. Därför är jag rätt seg även idag, men jag vet att jag blir piggare av att komma ut... Får tvinga mig själv helt enkelt. I´ll be back!

Synd att bilden inte riktigt visar mina små armar, eftersom jag trycker ihop så ser dem större ut än vad dem är :)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Fan va bra! Den där vågen ska man kasta ut genom fönstret... Tycker för övrigt att du har jättefin kropp =)

2011-03-29 @ 20:20:48
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0