Lyckoboost

Det finns många saker som kan göra en glad och lycklig här i livet. Ibland blir man överraskad av att vissa saker kan få en att känna något speciellt och ibland vet man precis vad man behöver för att locka fram ett litet leende. Igår jobbade jag ju från morgon till kväll och missade Så ska det låta's premiär. Därför har jag suttit och kollat på svtplay nu under morgonen och jösses vilken bra premiär! Jag känner mig som en gammal kärring som tycker om detta programmet, men det skiter jag i! En av mina bästa vänner tycker om det lika mycket som mig, förra säsongen satt vi och tittade ihop ett par gånger, drack vin och myste, fyfasen vad man kan njuta av livet ibland! :) Under tiden programmet varat så har solen tittat fram också, ännu mer lyckoboost i min lilla kropp! Idag är det kalas på schemat, ska få träffa mitt söta energiknippe Sanja. Träningsvärken jag har idag gör O-N-T men oj så underbart, jag vet precis vilka muskler jag lyckats trötta ut till max! Nu är det dags att välja dagens outfit och städa undan lite här hemma. Tänkte nog köra något enkelt som en vit skjorta, stuprörsjeans och svarta stövletter. Lite saltvattenspray i håret gör ju inte sommarlängtan ännu värre, men man tager vad man haver tills det är dags! Nästa fredag, 1e april, då är det dags för mig att andas in havsluften ordentligt. Oj så jag längtar efter den dagen. Då är det havsöringspremiär och jag känner på mig att våren hinner komma tills dess och isen smälta bort ordentligt. :)
Ha en fin lördag så lovar jag att komma med ett intressant och boostande inlägg senast måndag :)




Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

ÄLSKA Så ska det låta =)

2011-03-19 @ 21:13:50
URL: http://saratilling.se
Postat av: Jennie

Älskar också så ska det låta. Kanske kan se det tillsammans nån gång? :)

2011-03-20 @ 15:09:35
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0