gott men VARMT

Puuuh. Snacka om varmt och kvavt ute! Solen är fortfarande framme bland dem höga molnen och det kändes. Trodde jag skulle ramla ihop och svimma en stund i spåret alltså, några enstaka gånger kom det en vindpust - även den helt kokhet! Läppar och mun var torrt som sandpapper, men jag gav inte upp för det! Fick svettats ut extra mycket slaggprodukter idag och ökat syreupptaget lite också tror jag så som jag flåsade mot slutet - men 5 km bidde det och exakt samma tid som i måndags - 28 minuter. Hade det inte varit så otroligt varmt och stått stilla så hade det säkert bättrats på med en del minuter känns det som. Men jag är supernöjd (det ska man alltid vara när man kommit iväg!) och vet att tiden nu kommer bättras allt eftersom. Nu pustar jag ut och ska snart ta en dusch och fixa lite mat så jag kan äta lite lunch innan jobbet och få med mig något jag kan stoppa i mig under kvällen. Gör en raw-food-sallad tror jag, enkelt, smidigt och gott! Ha en bra dag i värmen, och håll tummarna för att det håller i sig och inte blir massa åska, regn och kallare väder som dem säger.. Regn får gärna komma lite men vill ha 20 grader och sol i helgen ju!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0