Im off to work

Då var det torsdag också. Ett par timmar kvar sen får jag vara ledig ikväll (yes, första kvällen på veckan jag inte jobbar!) och vara ledig imorgon eftersom det är min jobbhelg så jobbar lördag, söndag, måndag. Igår kalasade vi på jobbet, en brukare fyllde år så vi åt hemmagjord räkmacka till middag och sedan tårta till efterrätt. Jag åt både räkmacka och tårta, men jesus christ vad ont i magen jag hade efteråt! Har fortfarande känningar i magen, vet inte om det var för att jag fick en socker och kaloribomb rätt ner i magen utan förvarning eller om jag fick i mig något jag inte tål.. Men jag tror nog på en kombo av dem två, jag vet att min mage inte tål en massa fett och massa socker, jag kan aldrig inse det ordentligt bara. Nåja, när man har sånna upplevelser efter att ha kalasat på tårta och godsaker så är man inte ett dugg sugen på det nu efteråt. Mår nästan illa bara jag tänker på det. Var inte ens hungrig nu när jag skulle äta frukost, fick slänga i mitt ett ägg och ett päron.. Snacka om att maten la sig som en klump i magen på mig. Blä!
Jobbar till 17 idag, ska försöka hinna med ett grymt hemma-pass och sedan blire säsongens sista yoga-pass ikväll. Ska yoga av mig ordentligt, sedan med start nästa vecka ska jag lägga in egna yoga-pass - måste komma igång med dem igen, det gör ju så stor skillnad för både kropp och själ! Så har ni inte testat yoga, var inte rädda att pröva! Det passar alla, vare sig man tror det eller ej, för alla gör i sin takt, och så utförligt man själv kan. Att se resultat så fort som man kan göra är jätteskoj :) Nej, nu rinner klockan iväg.. Dags att fixa ansiktet med lite Emma.S produkter så jag känner mig fräsch för dagen. Måste bara säga att hittills ÄLSKAR jag Emma.S produkterna jag har! Helt fantastiska är dem för min hy, och jag hoppas innerligt det ska fortsätta såhär. Våren och solen har ju gjort sitt också, så min ny inte är lika torr längre men man får verkligen en vacker glow och ett fräscht ansikte efter allt är klart. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0