Oooh vilken härlig dag!

Godmorgon! Här sitter jag pigg som en mört och vaknade redan klockan 7 imorse, min enda lediga dag denna veckan! Sova bort den går ju inte - men tycker det är lustigt att jag aldrig kan sova länge nuförtiden, men det är skönt att komma upp tidigt faktiskt, mysigt att bara kunna sitta och när man tittar på klockan är det fortfarande tidig morgon :)
Blev en riktigt goo PW igårkväll med mamsen! Vi gick en jättefin väg som gick runt på landet, man hörde fåelkvitter och det var så tyst, lungt och behagligt. Rena terapin och meditationen för kropp och själ samtidigt som man traskade på i relativt högt tempo. Resan slutade på strax över 9 km, kändes helt perfekt att avsluta kvällen så! GLAD är bara förnamnet på att jag faktiskt lyckades komma iväg och komma ut och röra på kroppen lite. Och som jag sov inatt! Som en stock. Värre kanske. Vaknade nämligen av Rs väckarklocka imorse vid halv sex och då stod TVn fortfarande på som vi somnade ifrån. Jag sover alltid som en katt, vill säga med ena ögat halvöppet så vaknar alltid väldigt lätt och glömmer jag TVn så brukar jag alltid vakna efter ett tag och stänga av den. Men icke. Kanske därför jag känner mig extra utvilad idag? Löpning står iallafall på schemat och tänkte komma iväg så snart som möjligt, bara frukosten hinner smälta lite till. Blir väl intervall plus promenad idag skulle jag tro, får se vad jag känner för när jag väl är i spåret. Fartlek måste det bli iallafall, hitta maxpulsen och svettas floder, oh yes! :) Sedan blir det eventuellt en tur in till stan fram på dagen, måste fixa ett pass så får väl försöka göra det nu en ledig dag som idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0