Vill ju vara ledig..

Så ska det bli lika fint väder idag. Så ska jag jobba, antagligen från halv åtta till sex. Perfekt! Massa sol på min kropp... Eller inte! Ännu surare blev jag när jag såg på vädret att det ska bli typ 10-12 grader i helgen bara, passar ju bra när vi ska till Bovallstrand och njuta av vårt sommarväder? Det måste bara ändra sig och måste bli såhär fint som vi har det nu. Fasen vad tråkigt annars... Vi vill ju kunna sitta ute hela lördagkväll och mysa, inte vill man väl sitta inne? Jaja, håller tummarna ett par dagar till... :) Är sjukt sugen på att ut och ta en spring-tur, nu, kvart i sju på morgonen! Går ju inte eftersom jag väntar på att få åka till jobbet och bör väl vila från löpning idag eftersom jag sprang igår. Kan inte börja springa varje dag - 0-100 är väl inte världens bästa metod om man vill skydda sin kropp och inte tröttna direkt. Får allt vänta till imorgon. Kanske kan ta en runda med mina inlines ikväll? Får se vad jag orkar efter jobbet. Nu är det väl dags att göra sig iordning.. Ska börja 7.30 fick jag svar om nu. Så är det med mitt jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0