Blå himmel.

Yes, blå himmel och sol idag igen. Härligt! Dock såg jag att det såg ut att vara lite frost som låg på gräsmattorna utanför som låg i skuggan, men sålänge det blir fint och varmare under dagen så spelar det inte så stor roll. Har nog inte varit iskallt inatt ändå tror jag.
Har börjar bli förkyld som sagt, inte speciellt kul.. Känner lite dov huvudvärk också, men hoppas den förblir sån och försvinner. Orkar inte med ett tungt huvud och snorig näsa och feber när jag ska skriva tenta imorgon! Inte kul.
Hade egentligen skola idag, men som tur är så är det inte obligatoriskt att gå dit så jag valde att stanna hemma istället för att läsa klart en bok vi ska ha läst, den jag skrev om i ett annat inlägg plus att jag vill försöka hålla mig lugn under dagen idag så förkylningen lättar lite så man kan träna ikväll för då blir det nog bättre. (Jag och min träningsentusiasm som tror att det blir bättre av att träna.. mest är det nog bara önsketänkande dock, hehe).

Blir kanske att jag går bort till pappa och sätter mig sedan, härligare att vara där där man kan vara ute lite i trädgården om det nu blir tillräckligt skönt. Är ju fortfarande lite små-bränd i ansiktet efter havet igår, så får se sen hur jag gör och vad jag orkar. :)

Nästa vecka är det skola måndag - torsdag. Segt att behöva vara där under påsklovsveckan, men då kan man iallfall åka på fritidskortet dygnet runt så det blir billigt och bra att ta sig dit och hem iallfall! :)

Nej, nu ska jag nog lägga mig och läsa lite som sagt..


Såhär underbart såg det ut när vi sprang ut på vår student.. Tänk att det redan
gått ett helt år.. Åh, längtar tillbaka jättemycket!!!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0