Hot!!!

Herregud vad varmt det är idag! La mig och började sola strax före elva, och låg till strax efter ett, nu är jag helt död av värmeslag. Gud vad skönt med riktigt sommarvärme på 26 grader i skuggan! Undra hur varmr det måste varit i solen där jag låg då? Det var nog tur att det började komma massa moln och började blåsa lite annars hade jag nog tuppat av. Jag ska ju upp och träna vid fem och har egentligen inte så stor lust till det alls idag. Vill bara ligga hemma och vila mig nu för blev så himla trött av värmen som man inte är van vid. Och det ska hålla i sig både torsdag och fredag. Riktigt härligt :) Var noga med att smörja in mig med spf 15 tan intensifier idag också så ska förhoppningsvis inte ha bränt min lilla kropp. Har jag gjort det blir jag ledsen för vill kunna sola imorgon också en stund, förhoppningsvis tillsammans med min sötnos Emelie som kommer hem till Nol ikväll. Men att ligga och sola bredvid henne så känner man sig som ett spöke, räcker man säger sol till henne så ser hon ut som en neger nästan. Tänk om man hade sånt pigment.. Avundsjuk!

Nu ska jag snart se om jag kan få i mig något att äta. Är inte direkt hungrig i denna värmen, men måste äta något innan träningen annars lär jag verkligen aldrig orka. Hade velat grilla.....

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0