Memories..

Nu har jag kommit hem efter en skön promenad med Malin. Det var lite konstigt väder idag faktiskt, först blev det jättevarmt så man inte ens kunde ha på sig jacka, men sedan började det blåsa så man fick ta på sig jackan och nu precis innan jag kom hem så blev det skit varmt igen så jag dör av värme-slag snart känns det som. Men det har varit skönt väder iallfall och soligt :)
Vi började prata gamla minnen, som vanligt. Och kom på en så himla rolig sak egentligen som jag inte tänkt på på väldigt länge. Jag och Emma kom på en rätt sjuk "lek" för många år sedan, när vi hade väldigt tråkigt. Påhittiga som vi var så döpte vi den till Mr Muscle, och jag tänker inte gå in på här vad den gick ut på för då kommer ni väl dö av skratt! haha, så jag besparar er nog den till en annan gång! Men det jag vill komma fram till är att ni säkert känner igen namnet Mr Muscle, för ett par år efter vi kommit på leken och döpt den till det börjar det gå en reklam på tv. Om något rengöringsmedel med just detta namn. Dem snodde vårt namn! Haha, och vad är det för namn lixom, trodde inte det var något vem som helst kunde komma på. Så nu är inte Mr Muscle bara en lek, utan också ett rengöringsmedel. Knepigt va!

Nu ska jag nog sätta mig och plugga lite till tänkte jag, måste verkligen få något gjort. Måste vara duktig nu när det snart är slut på terminen och sommarlov! Ja, duktig var det ja...


Konfirmationslägret när vi gick i åttan, Jag och Emma (Mr Muscle-skaparna!)

Jag och Malin på konfirmationslägret i åttan. Så snygga! haha. Men vilka minnen :)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0