Det gamla vanliga..

Dem lovar snö och det kommer regn. Man är ganska van vid det här laget. Men jag hoppas fortfarande på massa snö, ser ju att det kommit snö nästan överallt i Sverige förutom här nu, så ikväll eller imorgon är det nog vår tur! *optimistisk*

Har varit och pluggat med tjejerna idag. Trevligt att ha hela gruppen samlad igen! Vi blev klara med arbetet som vi ska föreläsa om på fredag så nu hinner man kanske lära in det mesta utan att behöva staka sig och tjuvkika hela tiden bland alla papper :) Det är ganska roligt ämne vi har också så det ska nog gå bra! Självhjälp har vi, både individuellt och grupp, min del är mest om grupper så jag kommer snacka lite om AA och Solkatten och sådär! Det är ju saker man känner till så det är nog inga problem att snacka om. Börjar känna mig lugnare med skolan nu tack och lov, fick svar på förra tentan idag och blev godkänd på den också. Jag fattar bara inte hur jag lyckas, jag har inte blivit underkänd på en enda tenta under dessa ett och ett halvt åren! Och det är jag överlycklig för, för att man märker på dem som får omtentor och komlpetteringar att det blir väldigt körigt eftersom allt annat fortsätter i vanlig takt. Då får man ju ännu mer att göra vilket resulterar i att det blir ännu svårare att klara tentan nästa gång. Så det är väl bara hoppas på att jag fortsätter med samma tur nästa termin också! :)

Fick mail om vårt tränings-schema nästa termin imorse. Blev både glad och ledsen! Vi har förlorat vårt tuffaste pass, som är helt underbart att gå på, men däremot så finns det fler pass att välja mellan nu på olika dagar och yogan är tillbaks!! Jag blev helt överlycklig när jag såg det! Nu kan jag sluta komma med dumma ursäkter att jag inte kör det hemma, för nu kommer jag börja gå på passen igen och då blir det lättare att dra in det även i vardagen när man inte är på ett pass. Och det bästa med allt var nog att det inte är på kvällen, utan på lördag förmiddagar! Man kommer inte kunna starta dagen bättre :) Så nu lär ju mina fredagar få bli lugna hela nästa termin, för jag ska inte missa yogan för allt i världen! Så som jag saknat den..

Nu ska jag nog se om jag kan slå in lite julklappar.. :)



Love/Cissi
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0