Nu ser det ut som på bloggen utan för fönstret...

Yes, äntligen lite snö i lilla Nol också! Det var väl ändå på tiden? Alla mina kompisar tycker jag är dum som vill ha massa snö, men vem har inte snö hellre än regn? Detta tråkiga, blöta, gråa regnet. Är så trött på det! Snön lyser upp, gör att man blir extra mysig (och då kan ni tänka er mig som alltid är extra mysig redan...haha). Jaja, nu är det väl bara hoppas på att det får ligga kvar också, tänk vad jag ska kasta snöbollar på alla som säger att dem inte vill ha snö... Nu ligger dem risigt till! :)

Sov ovanligt länge idag, till tjugo över tio typ. Fast har vaknat och somnat, vaknat och somnat flera timmar. Haft sjuk huvudvärk inatt igen, som tur var så har det gett med sig nu och hoppas det förblir så. Kände att jag behövde vila ut ordentligt idag, så att jag inte ska bli sjuk som många runt omkring mig är just nu. Och eftersom jag själv inte känt mig helt hundra så var det välbehövligt med sovmorgon idag! Att vakna och se snön gjorde att jag flög upp ur sängen nästan och helt plötsligt var jag piggare än på riktigt länge. Varför är jag så himla konstig? Eller rättare sagt, inte som alla andra :) Nej, nu ska jag göra lite havregrynsgröt med blåbär så jag får i mig någon alldeles för sen frukost. Sen blir det väl till att börja plugga igen, det kommer man inte undan dagar som dessa.. Men snart hörni, då är det jul och då ska jag inte tänka på skolan en sekund!

Love/Cissi


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-12-19 @ 17:46:09
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0