Haha vad sjukt!

Just nu står det på SMHI: Idag klockan 13 i Ale kommun: Regn och 26 grader. Yeah right! Nol kan inte tillhöra ale längre alltså? Här är det 31 grader, och blå himmel! Dock ser man mörka moln bort mot Alingsås hållet till, så vem vet, det kanske kommer hit snart? Jag blev så varm så gick hem igen iallfall. Det är helt sjukt ute, man smälter ju snart bort... Vad skönt, det är nästan som att bo utomlands =)

Nu ska jag hälla i mig massvis med vatten för att slippa huvudvärk och vätskebrist idag. Får se vad man hittar på, ska nog vila lite nu och sedan ska jag nog plocka undan lite och städa om jag orkar i värmen. Puuh! Men jag klagar inte!

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0