Inget vidare kul!

Jaha, så var det dags igen. En visdomstand vill bråka med mig, och det inte lite heller. Vaknade igår natt av att jag inte kunde ligga på högerkinden, då visste jag precis vad jag hade att vänta mig dagen som skulle komma. Fan. Fick förlita mig på treo, det hjälpte så jag kunde äta iallfall, tack och lov. Har ont fortfarande idag, så har precis druckit min andra treo för dagen som precis börjat verka så ska väl ha mindre ont ett par timmar till. Suck. Och ingen ide att åka till tandläkaren heller, dem säger alltid samma sak, hur mycket problem jag än har med dem, "tyvärr kan vi inte göra något, dem måste växa upp mer" men vafan, en visdomstand kan ta hela livet på sig att växa upp ju! Och så växer alla mina fyra på en gång. Både min mamma och pappa har opererat bort visdomständer, är inte det ett tecken på att dem måste göra det på mig snart också då? Så jävla ont som jag får titt som tätt. Hoppas verkligen det hinner försvinna tills på torsdag, ska ju jobba då igen. Och på fredag natt så åker vi till Norge, INTE kul om jag fortfarande har ont då kan jag säga. Då blir det inte skoj att bila 180 mil... Bara att hålla tummarna helt enkelt.

Helgen i Malmö var bra, det var så kul att äntligen få träffa mina kusinbarn. Dem var så otroligt söta, precis som resten av mina kusin-barn är! Nu är det bara en jag inte träffat, men jag hoppas vi kan åka dit och hälsa på snart, för dem bor ju inte lika långt bort.
Och jag är mycket inponerad av mig själv, varken på hela dit resan eller hemresan så var jag åksjuk inte ens en enda gång! Det är verkligen storslaget rekord för mig, jag som kan bli åksjuk bara att åka till affären. Haha. Så vem vet, man kanske börjar växa ifrån det? Det bådar ju gott inför Norge-resan iallfall, för att bli åksjuk på en så lång resa är aldrig kul. Som tur är så ska jag ju köra en hel del, då blir man inte åksjuk tack och lov.

Ska passa på att skriva Grattis till min vän Becca som fick en liten dotter den 26/7. Är så glad att det går så bra för mina vänner, det är verkligen kul att se. :)

Nu ska jag gå ut och ta en promenad bort mot pappa med Emma, vi ska nog på blåbärs-jakt idag, sålänge vädret håller sig någorlunda. Nu är jag ju fit-for-fight med mina nya snygga stövlar som jag hittade på rean igår! Kunde inte bli bättre. Ett par Esprit såklart, endast 200 kr gav jag för dem. Och dem är riktigt söta så jag kan nog med att använda dem mer än i skogen! :)

                                                                                                      Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe jadu :P jag gör inte så mkt, dom gillar grönsaker =) Men sen brukar jag inte göra varma grönsaker för sig. Utan har det alltid i en blanding. Typ gryta.. Då är det godare =)

2009-07-28 @ 13:36:51
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0