Regnet verkar aldrig dyka upp!

Igår visade dem på regn och åska lite varstans här i v.götaland, men jag märkte då varken regn eller åska. Kom lite moln ibland, men som sedan försvann. Men så visade dem att det skulle bli regn och åska idag, så då trodde jag ju det skulle bli det, men nu när jag kollade på SMHi och ut framförallt, så var det blå himmel och sol som vanligt. YES! Dock säger dem att temperaturerna sjunger nu, men vadå, 24-26 grader är inte illa det heller, kommer säkert bli varmare fram mot dagen idag också.

Idag ska jag åka ut till Saltholmen och sola och bada med Sara och en kompis till henne. Ska bli himla trevligt, jag har längtat efter havet nu sen i lördags så det ska bli skönt att få en dag där ute! Ska ta bussen om 20 minuter redan, så det blir snabba ryck...Tur att mitt allergi-ben är bättre, haha. Inte massa svullnad nu iallfall. Det är skönt, trots att det gör lite ont emellanåt. Men jag överlever. :)

Nu får jag snabba mig på lite, vi hörs sen!

Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

samma här i Oslo. de va meld åska och regn igår coh på kvällen trodde jag att de skulle komma eftersom himmeln blev mörkare och mörkare men det kom aldrig. så kvavt som det är nuförtiden så borde de ju vara oväder snart... :)

2009-07-01 @ 10:23:52
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

ja nu är det bara å njuta verkligen :) nästa veckan har vi fått prognåsen regn hela veckan här i Oslo och har jag otur börjar det redan imorgon och jag hade tänk å åka ut på en ö å sola lite. frår hålla tummarna att regner inte kommer eller at de kanske bara regnar som tusan en dag ???

2009-07-03 @ 08:58:47
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0