Bikini

Nu har jag fått fram en bild på min nyinförskaffade bikini. Jag vet jag hade kunnat ta en bild med min egen kamera, men tycker det är snyggare att se den på någon, och då fick det bli H&Ms modell helt enkelt! Mig får ni kanske se den i till sommaren (eller rättare sagt när det blir varmt igen!!!!) men här kommer en bild på min älskade bikini iallfall:


Gul & vit randig, helt perfekt till en lite ljusare hår & hudton. Och den är så bekväm och perfekt. Den kommer jag nog glassa mycket i när vädret tillåter! :)

Har inte så mycket annat påhjärtat just nu faktiskt. Tråkig bloggare idag verkligen! Ska visa er ett youtube-klipp sedan, så fort Rikard kommer hem och visar vad det heter. Det var förbluffande, precis som det med lejonet som jag la in häromdan. Men nu får ni kika in någon annanstans, för det ska jag, nämligen kanal5s fixa&dona blogg tänkte jag!

Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar: Jag har också bara hört om krämerna från olive. men nu såg jag att det även fanns för håret =) ja dom är helt klart värda att kolla in. Jag tror jag själv ska börja med dom krämerna. Ska kolla upp lite om dom först bara. kram!

2009-06-09 @ 17:29:14
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0