Brr..

Det är inte varmt ute nu kan jag säga! Hade på mig ett par knickersbyxor och en tjocktröja och höll på att frysa ihjäl. Det blåser verkligen full storm ute. Segt som tusan. Var i Nödinge med Emma, köpte en studentpresent till lilla Sara! Så nu var det avklarat också. Bara studenten kvar, som är imorgon.
Jag handlade lite också, saker som jag velat köpa ett bra tag så tog tjuren vid hornen och ansåg mig värd att köpa det! Köpte en body butter, Kings and Queens ett märke från Grekland som äntligen har kommit till Sverige! Det märket är lite speciellt då det inte innehåller några parabener eller mineraloljor och doftar gudomligt! Eller ska jag säga kungligt? :)
Köpte en med Mango, är helt frälst. Gott när det är body butter också, då är den riktigt dryg och går in i huden bra. Dock lite dyr, men det var det värt! Köpte också, ÄNTLIGEN får jag väl säga, en Utredningsborste av lönnträ med vildsvinsborst. Så länge som jag velat köpa en, men inte gjort det. Den kostar endast 100 kr också så fattar inte varför jag inte köpt en. Men äntligen, nu är den min! Det speciella med en sådan borste är att den är mycket skonsam för både hår och hårbotten, det ger en skön massage och ökad glans i håret. Den är perfekt för långt hår, även förlängningar och peruker. Och mitt hår har ju alltid varit långt, och känsligt så tror att denna ska passa mig perfekt! Måste testa nu genast..

   

Kings and Queens Body butter    Utredningsborste med vinldsvinsborst. (inte identisk med min!)


Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0