Drömmar...

Som ska hända någon gång under min livstid. Det bara är så. Satt och tänkte på saker som jag bara måste ha gjort innan jag dör, och jag har mina två högsta drömmar kvar, ända sedan jag var, vet faktiskt inte hur liten, men liten var jag! Jag startade mitt intresse för delfiner redan på lågstadiet någon gång, och där var jag fast. Det är det mest fantastiska, harmoniska djuret enligt mig. Det smartaste också förmodligen. Och snällaste. Jag är totalt förälskad i delfiner helt enkelt. Och varit det i alla år.
Jag var på en delfinshow på kålmården för många år sedan, det var något av det bästa jag upplevt, dock fick man ju inte gå ner till dem och vara nära eller röra vid dem. Det hade jag typ dödat för att få göra!

Mina två drömmar som jag vill ha upplevt innan jag dör är att få simma med delfiner (allra helt vilda, i havet såklart!) och att åka till Hawaii (då skulle man kunna slå ihop båda drömmarna i en också för där finns det delfiner!)

Dock är det ett litet krux, det tar sjuuuuuukt lång tid att flyga till Hawaii, och jag hatar att flyga. Men ett par öl, eller mer än ett par, kanske löser problemen, eller några sömntabletter eller något, haha! För dit SKA jag, om det så är det sista jag gör. Man kan få vara med delfinerna på kålmården, simma med dem typ. Men det kostar ju en hel del, men funderat länge på att om jag får mycket pengar, så ska jag banne mig göra det!




Love / Cissi



Kommentarer
Postat av: Becca

Jätte tråkigt att vi inte hinner ses tycker ja med.. Men om ja kommer ner i sommar lovar ja att ringa ! Jätte fin blogg.. Kraam Becca

2009-06-10 @ 21:17:40
URL: http://alifestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0