En tår, för kärlekens mirakel..

Här ska jag visa er ett klipp som jag precis såg. Jag rös så otroligt i hela kroppen, och kände tårarna som nästan ville komma. En vän som visade mig klippet, och jag bara måste dela med mig av det för detta är något helt otroligt, vackert, och alldeles, mirakulöst fint. Det säger allt om kattdjur, och även andra djur, att allt har med uppfostran och likande att göra hur man blir bemött av djuren. Så alla som tycker katter är opålitliga, sluta säg så, jag försöker protestera mot det jämt, men detta klippet borde ta er med storm och häpnad!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud va vackert! vilka tårar man fick..Väldigt fint va det att se.. Kommer nog se om det där klippet flera gånger =) hehe.



Förresten! medans jag ändå kommenterar. Jag va inne på åhlens hemsida förut och kollade på schampoon. Hittade ett schampoo och balsam från märket; OLIVE. Det skulle tydligen vara väldigt skonsamt mot håtbotten och även neutraliserande.. Kostar 55 kr. Kanske kan vara nåt? om du inte redan provat det.



Kram!

2009-06-08 @ 22:25:15
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0