En underbar dag!

Har haft en jätteskön dag idag, men att man varit i solen hela dagen ute vid havet det både märks och syns! Jag är jätteseg, har inte ätit bra vilket resulterat i att jag inte kunnat äta bra resten av dagen, så beställde en pizza men fick i mig två små bitar på en barnpizza innan jag började bli illamående och insåg att Nej, jag tål ju för faaan inte sånt här! När ska jag inse? Bara för det är varmt och jag inte orkar laga mat måste jag ju ändå tänka på hur jag kommer må efter, ännu värre än hungern! Förr hade dem minsann ingen snabbmat. Då överlevde dem. Nu blir det att tänka till, ordentligt! No more pizza (Eller snabbmat alls för den delen, funkar det inte så gör det inte. Face the truth Cissi. Du har ingen supermage som tål fett, fett och åter fett.)

Och Becca, jag lovar att skriva även att jag inte sitter inne hela dagarna pga regn. Sjäkvklart är jag inte ute dygnet runt även när det är sol, så jag har allt tid att skriva lite inlägg så mina läsare har något att läsa om... =) Kul att veta att folk tycker om min blogg (Som ännu inte riktigt kommit igång med ett bra huvud-tema.. men tro mig, efter sommaren blir det betydligt mer teman och tips och spännande läsning! Så håll ut..)

Så, till dagen som varit. Åkte ut till havet med pappas tjej, hennes två söner och den enas flickvän. Var trevligt och jag solade hela tiden. Från klockan 11 till 15 ungefär. Snacka om att man inte ska sola så mycket när man inte gjort det på ett tag, men jag smörjde in mig ordentligt, och enda ställena jag bränt mig på är i bikinikanterna, vilket nästan är oundvikligt. Nu får jag nog ta det lite lugnt imorgon och satsa på fredag istället som en dag ute i solen igen. Tänkte förmodligen träffa Emma (det är ett väldigt massa skrivandes om Emmor i min blogg, bara för att jag umgås med två stycken Emmor en hel del, så det är inte alltid samma Emma jag skriver om, hehe!) som också är hemma, och Leah skulle vara på dagis imorgon så jag åker väl upp till henne eller så förmodligen. Vi får väl se =)

Nu ska jag nog lägga mig och se på tv igen, och dricka massa mer vatten, är fortfarande jättetörstig efter denna svettiga dag! Men oj, så jag njuter! Man måste ta vara på solen när den väl är här, för vädret i vårt land är inte att lita på.


En dag i Juni i år tex efter världens hagelskur....

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0