Förlåt!

Har varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste veckan! Inte skrivit på fem dagar, annars brukar ni ju iallfall få ett inlägg om dagen av mig. Det var ju midsommar, mamma och dem kom hem, har varit på Ikea och fått upp en fin hylla med spotlights över sängen, jobbat måndag tisdag..... Ja, jag har haft en del att göra, men det viktigaste är,
Vi har fått sommar!
Var trevligt att fått jobba två dagar, men självklart ska man jobba när solen och värmen kommit så man inte fått njuta fullt ut. Men det gör mig ingenting, kommer ju vara ledig hela sommaren, om dem inte ringer in mig mer, så jag har massa dagar att njuta ihjäl mig av! För detta vädret gör mig lycklig. Och jag och Emma var så duktiga och var uppe och sprang förut. Jag fick ju testa mig själv, mina limits lite, eftersom jag inte löptränat innan, bara kört jympa, core, skivstång, yoga och dans! Men jag blev inponerad av mig själv, all träning (trots att jag inte trodde det) har gett mig en del kondition ändå! *Stolt* Det kanske inte är så dumt det där med att springa ändå? Nej, det är det inte! Det var riktigt härligt! (Kan ha lite med vädret att göra...).

Nu ska jag bara ta det lugnt, RIkard kommer vid nio så ska vi se på någon film och bara mysa. Plocka undan lite här hemma och så innan kanske. Ibland önskar jag att det kunde vara mörkt tidigare på kvällarna, som alla som känner mig vet, så älskar jag levande ljus och har massvis i hela lägenheten. Nu är det lite tråkigt att tända då det ändå knappt blir mörkt. Men men.. MIn tid kommer, hösten och den älskvärda vintern... (Mamma fick mig att inse häromdagen att jag faktiskt är en vintermänniska och inte sommarmänniska. Ibland måste man inse sanningen helt enkelt. Jag gillar nog vintern mer. Men det betyder inte att jag inte vill ha sommar och gilla den, då hade jag ju inte haft en vinter att längta till!)

Hörs väl mer imorgon, om jag har tid att sitta här då. Klarar mig rätt bra utan datorn när vädret tillåter mig att vara ute hela dagen!



Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Bexx

Mycket möjligt att du klarar dig utan data o blogg när solen tittar fram men tänk på MIG, JAG som läser den VARJE dag massa ggr.. =)

2009-06-23 @ 19:48:07
URL: http://mammabexx.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej vännen! Jag kom och tänka på en sak när du skrev om denna underbara sommar. Nån gång när du har tillgång till en bil, skulle inte vi. Jag, du, rikard och kim kunna ha en heldag ute vid havet nånstans? Typ ta med picknik o sådär? =) Kram

2009-06-24 @ 19:53:06
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0