Friday, feeling good

Idag sov jag också länge. Vet inte vad som hänt alltså? Ändå så somnade både jag och Rikard som två stockar runt elva tiden redan, när han kom hem. Och sov ända till elva-halvtolv snåret. Haha. Ja, det märks ju att man har sommarlov iallfall! (Förutom på vädret!!!)
Blev jättesugen på en riktig helg-frukost så vi gick ner till tempo och handlade massa goda saker, nybakat ciabatta bröd och så! Det är inte ofta jag äter bröd till frukost nämligen, så när jag får ett sånt sug så bara måste jag ha det nästan. Hehe. Äter hellre hårt bröd om jag ska äta bröd, iallfall på veckorna, eftersom mjukt bröd inte är speciellt bra och mättande vilket gör att man blir fort hungrig igen. Oavsett om man äter grovt eller ljust bröd, enligt mig. Men ibland så, då vill jag minsann ha det, för gott det är det absolut, det är inte därför jag inte äter det som sagt!

Har börjat tvätta lite, och ska väl ge mig på lite städning om en stund. Det är ju så sjukt kasst väder idag så man har inget annat val än att vara inne, så då kan jag lika gärna ta en storstädning. Men först ska jag kolla in SMHI och lite annat smått och gott först, sätta på lite skön musik och bara ta det lugnt. Har ju hela dagen på mig, ingen brådska här inte! :)
Vad ska ni hitta på en regning dag som denna? Jag hade gärna tagit en sista minuten och dragit iväg, långt bort, till soligare land, bara jag hade haft råd..



Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0