Fyfan vilket väder!

Blir så himla trött. Idag regnar det jättemycket och ska göra det i princip hela dagen. Likandant imorgon. På midsommar. Då ska det ju vara soligt och fint, så som det alltid var när man var liten! Vad händer med vädret egentligen? När ska värmen komma? Vi kan ju inte ha en såhär dålig sommar som juni varit hittills, då dör jag nog. Usch!

Är uppe tidigt idag, vaknade och kunde inte somna om. Får hoppas jag orkar vara vaken tills vi ska hämta mamma och dem ikväll/inatt på Landvetter, tror dem skulle landa vid tolv strax före om jag minns rätt... Jag ska ju köra så det gäller att inte vara kanontrött, men får väl vila på dagen i värsta fall =) Ska bli sååååå kul att dem kommer hem! Längtar ihjäl mig efter min mamma nu =)

Ska göra mig iordning om en stund, åka upp till katterna och mata dem och så sedan hem igen och kanske åka iväg med Emma för hon skulle handla lite smink. Behöver städa hemma också, får ta det senare.

Imorgon är vi bjudna på middag hos pappa och Annette. Ska bli lika trevligt som vanligt! Är sugen på midsommar mat nu, eller rättare sagt, den mesta av maten iallfall =) Vad ska ni hitta på?

Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Bexx

Ja eftersom ja har en liten tok hemma o en i magen blir det bara mys på soffan men min kärlek.. Men ta en snapps för mig med i morgon !

2009-06-18 @ 15:59:35
URL: http://mammabexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0