Hålla tummarna...

Var inne på SMHI nu och kollade vädret. Nu visas en stor sol söndag, och måndag. Längre kan man inte se. Kommer sommaren nu äntligen? Snälla, SNÄLLA, säg att det är så! Snälla, ändra INTE imorgon.. Jag kommer hålla tummarna stenhårt för att det kommer bli soligt och varmt och härligt. Jag vill använda sommarkläder, kunna sitta på uteserveringar och bara njuta. Jag har ju faktiskt sommarlov..

Fick reda på att flera stycken i klassen blivit underkända på vår sista tenta. Men när jag gick in för att kolla resultaten, så stod det G på mig. Tycker det verkar sjukt konstigt, att jag klarar det men ingen av dem, för dem är så himla duktiga ju? Men gissa om jag är glad om jag verkligen klarat den som det står, då hoppar jag av lycka för då har jag lyckats med alla tentor hela mitt första år! 60 hp. Godkända. YES! :)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, det är träning ikväll och måste se till att orka åka på den. Det blir nog riktigt kul. Det är Dans-Isabell som har pass idag, fast ett medelgympa pass, så det kommer bli mycket halkandes och trångt förmodligen där uppe. Men det blir nog bra.

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0