Härligt väder äntligen!

Vaknade sent idag också. Rätt skönt att sova länge, har jag börjat tycka. Haha. Och speciellt när det är skönt väder ute! Var ute och tog en lång promenad med Emma igår, vi hittade vägar vi aldrig gått på innan mellan Alafors och Nol. Haha. Blev väldigt förvånade! Men vi gick och gick, någon mil typ, men det var skönt väder, trots att det blåste så det gick av bara farten. Sedan på kvällen kom Sara hit så kollade vi på film och skrattade åt varandra när vi blev lite för trötta. Hon skulle åka till Sthlm inatt nämligen så hon skulle hålla sig vaken. Så strax efter tolv gick hon hem, och då satte jag mig här en liten stund och sedan gick jag och la mig och somnade som en stock!

Idag får jag se vad man hittar på. Har lust att gå bort till pappa och lägga mig och sola lite nu när det ändå är sol, men ser att det blåser en hel del idag också så undrar om det kommer bli så skönt att ligga och sola, även om det är rätt läigt i trädgården? Hm.. tåls att tänka på! Annars blir det väl träning ikväll iallfall, längtat mycket efter det då det bara är två pass i veckan nu så man får köra lite själv dem andra dagarna, och ska jag vara ärlig så har jag nog inte varit den bästa på att hålla igång mig själv..

Har hittat lite roliga tips som jag kommer lägga ut sen! :)

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0