In Memory Of Michael Jackson

Jag har glömt av att ens nämna Michael Jackson´s plötsliga, chockerande död här i bloggen ju. Så nu tänker jag göra ett helt inlägg tillägnat minnet av honom, för det är en av våra största legender genom tiderna. Och jag har alltid älskat honom, och stått på hans sida trots elaka medier och förvrängda artiklar etc.
Jag blev otroligt ledsen när jag hörde att han gått bort, trodde aldrig man skulle bli ledsen över en kändis men tydligen kan man bli det. För han var inte vilken kändis som helst, han har påverkat en hel värld och väldigt många generationer av människor. Han har påverkat mig med sin otroligt unika, vackra röst som ingen någonsin kunde ta ifrån honom. Tyvärr fick han inte uppleva sina sista konsterter som var inbokade nu i sommar, tycker så synd om alla hans fans som såg fram emot att få se honom en allra sista gång. Istället fick alla ett chockbesked, att det blir inga konserter. Det är snack om att få tillbaka pengarna och allt vad det är för biljetterna, men jag tror inte det är det som bekymrar hans största fans mest, det är att de faktiskt aldrig fick se honom en sista gång som de hade trott. Usch, tycker det är tragiskt men förmodligen kommer han bli en ännu större legend nu, för det blir ju alla så fort dem dött. Konstigt nog...

Hans låtar har alltid funnits med någonstans genom mitt liv. Det finns vissa låtar som etsar sig fast som man aldrig tröttnar på, och han har gjort många sådana.

The King of Pop - Michael Jackson








Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0