inne förmiddag för min del

Blev att jag stannade hemma och började städa och rensa lite i garderoberna. Har en del saker som aldrig används som lika gärna kan flyttas ner till förrådet, då dem tar onödigt mycket plats i våra få (3) garderober. Så nu har jag lättat på trycket en hel del, och hallen står nu full med saker som ska ner i förrådet, men det ska jag inte flytta ner förrän Rikard vaknat så han kan hjälpa mig. Annars får jag nog springa ett par gånger. Nu är det bara dammsugning och skurning kvar, det tar jag nog ikväll när det är lite svalare och så. Jobbigt att stå inne och dammsuga i sånt här väder! Så nu ska jag nog se om jag inte kan gå ut en sväng eller något, ska försöka väcka Rikard snart, lagom när jag ska äta lunch!

Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe toppen =) Ända dagen i nästa vecka som jag vet nu att vi inte kan är på onsdag. Vi ska hjälpa min vän att flytta då =P Tänkte bara meddela det ..hehe

2009-06-25 @ 16:31:15
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0