Inskickad!

Nu är jag hemma igen. Låg i solen runt 2 - 2½ timma typ, sedan trodde jag att jag skulle dö. Såg då att det var 27 grader i skuggan. Och där låg jag i pappas trädgård där det inte lyckas komma in en enda vindpust lixom. Puuh. Snacka om värmeslag! Så fick gå hemåt och satte mig och skickade in min tenta nu, nu är det bara hoppas på att den går igenom. Jag skickade in den fastän jag inte var direkt nöjd med mitt resultat egentligen, la inte ner överdrivet mycket tid på den men vi får hoppas det går bra ändå!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och ta en riktigt kall dusch, vilket är väldigt ovanligt när det gäller mig. Sedan får jag komma på vad vi ska hitta på till middag idag, är sjukt hungrig redan, men har ingen fantasi eller ork alls i denna värmen.

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0