Kanon!

Har precis varit ute och tagit en halvtimmes promenad med Emma. Vi tänkte träna idag men jag var jättetrött för slumrade till och hon har fortfarande ont i sin fot som hon stukade i fredags så det fick bli en promenad istället för ute-gympa. Jag hoppas det gick bra för Suzette och hennes allra första utegympapass :D Tråkigt att jag missade det. Men så är det ibland.
Vi har börjat planera upp för ett sommar-schema nu iallfall, träning såklart. Kunde det vara något annat? :)
Vi har lagt in måndag, tisdag, onsdag, torsdag och söndag hitills, där måndag/torsdag blir utegympa på furulund hela juni, en dag blir löpning, och 1-2 styrketräningspass. Får se om vi lyckas! Vi la in såpass många dagar för att man ska kunna falla bort ett tillfälle ibland utan att det påverkar speciellt mycket. Och när juni är slut får vi fylla upp måndag/torsdag med andra saker, kommer bli en löpardag till iallafall för då har man nog kommit igång lite med den under juni och kan öka sig! Det ska bli spännande och se hur detta ska gå, jag har lätt för att träna på pass där en leder och alla andra följer efter, men att göra ett själv och flera dagar i veckan under sommaren när man har massa annat mys för sig, kommer inte bli lätt! Men både jag och Emma vill åt exakt samma håll, så vi kommer puscha varandra! :)

Förresten, fick en "glad" nyhet häromdagen, om det nu kommer att funka vill säga. Det är årsmöte i vår förening den 10 juni och Rikard har aldrig gått på ett enda sånt möte. Men denna gången ska jag försöka tvinga dit honom (undra om jag lyckas?) för jag såg nämligen på papprena man får innan, att det finns lägenhetsfonder! Och Rikard har ett par tusen i sin tydligen som det stod på pappret, vilket hade varit perfekt att anv ända till Badrummet, om man får. Och om det inte är planerat något stambyte inom en snar framtid förstås. Då är det dumt att lägga massa pengar om det ändå ska rivas upp. Detta ska jag alltså försöka få honom till att kolla upp! Så är det bara att hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0