Love it!

Har nyss duschat och smörjt in mig med min nya body butter som jag visade igår, ojoj, säger jag bara. Im in love! Den är helt fantastisk, den gick in i kroppen direkt utan att kännas det minsta kladdig (trots att det är en body butter!) och den luktar HIMMELSKT! Mm, världens bästa köp typ? Yes man!

Synd att det blåser en hel del ute idag, för det är blå himmel, men en del moln. Så solen tittar allt fram bakom molnen när dem svischar förbi. Kul att dem får lite bra väder på studenten idag, Ale barnen! Ska ju hem till Sara sen efter klockan 16 när Emma kommit hem från jobbet och gratta henne lite. Ska bli trevligt.


Där är en bild på mig och lilla Sara, en kväll hemma hos Josie.

Vad ska jag göra annars idag? Tänkte faktiskt jag skulle ta på mig och traska bort till pappa och se om min bok har kommit, eller rättare sagt, den måste ha kommit för fick ett sms av posten igår att den låg där så då ska den finnas i brevlådan idag. Segt bara för ibland delar dem ju ut posten sent. Men vi får väl hoppas. Annars får jag väl sitta där och vänta lite. Kanske kan sätta mig i trädgården en stund och sola ansiktet? Hm, vi får väl se! Hade behövt diska också... Men det får bli senare ;)

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0