Mysig idag

Idag känner jag mig sådär hemma-mysig, ni vet när man gärna har på sig myskläder, ligger i sängen halva dagen och läser något bra eller ser på någor bra på tv, går upp och gör en enkel men fräsch lunch när man känner att klockan börjar närma sig matdags och bara slappnar av. Har inte så stor lust med att behöva sätta på mig smink och byta till fina kläder om ett tag, så drar ut på det till det sista. Klockan är ju bara ett, så det är ingen fara.
Gör lite lunch, det blir vårrullar med sallad och mandarinklyftor. Underbart snabbt, gott och mättande!
Har läst igenom hela cosmo redan, blir alltid lika ledsen när man gör det så snabbt varje gång. Men oj, vad mycket bra grejer det stod i den inför sommaren! Kommer lägga ut lite tips på saker för att boosta kropp, ansikte och hår som fanns med i tidningen som jag bara måste testa! Men det blir senare, för nu ska jag kolla maten och sedan får jag börja tänka på att fixa mig inför studentfirandet.


Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0