Seg dag..

Jag tänkte börja mitt inlägg med att tipsa er om en sida, så ni kan få fler besökare till er blogg. Det är snabbt och smidigt, och inga konstigheter! Alltid roligt att få fler besökare och på så sätt kanske upptäcka nya bloggar?
http://www.viraltrafik.se/?Cissi89

Testa vettja! :)

Okej, dagen igår blev kanon verkligen. Blev att vi åkte till Askimsbadet, jag, mamma, Joakim(Lillebror), Robin(lillebror) och Johan(morbror). Tyvärr följde aldrig min kusin med, som jag hade hoppats på då vi ses så sällan. Vi är lika gamla, och har lekt mycket sedan vi var nyfödda. Dock så ses man ju mer sällan när man blir äldre, vilket jag tycker är himla tråkigt! Men pratade med hans bror, min äldre kusin för ett tag sedan och han bor upp mot Stockholm nu så honom ser man ju ännu mer sällan, så vi pratade om att vi skulle ha en kusindag nästa gång han kommer ner nu i sommar. Det kan bli väldigt kul, och jag hoppas verkligen det blir av!

Vi solade och badade massor igår, jag var i flera gånger för det var så varmt att ligga och sola. Och snacka om att solen tar mycket nu, brände mig lite men det gick över på kvällen igen. Tur.
På kvällen kom Daniel och Sanja och vi grillade och hade trevligt. Sedan somnade Rikard som hade spelat fotboll och var trött, så vi gick ut och spelade basket en stund sedan kollade vi på Göta Kanal - Eller vem drog ut proppen? och sedan åkte dem hem. Det blev en mycket trevlig dag.

Desto mindre trevlig idag, hitills iallfall.
Har upptäckt kackerlacka efter kackerlacka här hemma... Förmodligen pga värmen. 4 stycken har jag sett, och jag hatar det verkligen. Är livrädd för dem äckliga små asen... Och jag hoppas på att inte stöta på en endaste till! Så har gått runt och städat och plockat undan allt man kan tänka sig, skakat på mattor och kläder och allt där dem kunnat gömma sig. Nu måste jag bara vänta på att Rikard ska vakna på jag kan dammsuga för fullt och Rikard får tvätta all tvätt.. Usch, rolig dag att vara inne och storstäda i värmen! Fan.
Jaja, jag kanske får tid till att lägga mig i solen en sväng senare, om Rikard nu vill vakna någongång vill säga... :/

Så så rolig ska min dag se ut! Ska ni göra något skoj?



Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0