Sent, och trött..

Klockan är alldeles för mycket för mig att vara uppe egentligen, jag som aldrig sitter uppe såhär sent i vanliga fall.. Men ibland så, då lyckas jag av någon anledning! Har väl laddat kroppen så den ska orka lite extra eller något.. Haha.
Var hos Emma förut under kvällen, men vi blev så sega så vi nästan somnade, medan dem andra lyssnade på hög musik och festade. Jaja, det var bara att dra sig hemåt, men där försvann det där trötta. Så nu är jag trött men ändå inte trött, ja, ni vet väl hur det känns antar jag. Men jag vet, att jag kan somna precis när jag vill, och ibland är jag väldigt glad att äga den egenskapen, för det är nog många som skulle vilja ha den av mig. Men det är inte lika roligt att ha den alla gånger heller ska jag säga, typ när ens vänner orkar vara vakna över ett dygn, eller vara ute och parta två dagar i rad och sånt, då kan jag tro att jag typ är 80 år eller något.. Min kropp orkar inte det, hur mycket jag än vill. Så är det väl när man är liten och känslig.. :)

Har äntligen köpt mig en ny bikini. Det var faktiskt behövligt i år, inte bara för att jag ville ha en ny. Min från förra året sitter tajt som jag vet inte vad under brösten pga att jag tränat så mycket rygg, så har blivit bredare. Det är kul när det märks, mindre kul när man växer ur kläderna. Haha. Men nu fick jag en som sitter bra iallfall, så det känns könt. Jättefin är den, gul och vit, med ränder. Fixar kanske en bild så ni får se, men det blir inte idag mina vänner!

Nej, om jag ska ta och lägga mig och se en film eller kolla vad som går på tv..

Ni hör mer från mig imorgon!

Sleep tight
Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0