Sjukt!

Började skriva ett inlägg förut, men så ringde mamma och sedan skulle jag iväg så fick stänga av och skriva nu istället.
Mamma och dem hade det kanon där nere, såklart, varmt och soligt och underbart! Åh, är så himla avundsjuk!
Åkte bort till pappa och Carro kom bort, så satt vi där och snackade en hel del tills vi började promenera bort till Thaien för att äta. Satt där i hundra år typ, hade såååå mycket att prata om eftersom vi träffas så sällan nu! Tyvärr. Finns nog ingen som är så lik mig som hon är på nästan allt, ibland är det nästan skrämmande. Haha. Men det är så kul att ha en vän som  förstår en och tänker och tycker nästan likadant, synd bara att vi inte träffas så ofta som sagt men så blir det ju när man blir äldre och så.
Precis som jag och Emma pratade om i fredags. Försvinner alla vänner när man blir vuxen? För idag, så har man knappt hälften av alla vänner man hade för ett par år sedan. Alla är så utspridda, skaffar familj, flyttar, börjar jobba, skaffar nya folk att umgås med etc, etc.. Det är så tråkigt när man inte kan hålla ihop på samma sätt längre. Men jag skyller verkligen inte på någon annan i detta inlägget, att alla mina vänner försvunnit eller gör andra saker osv, för jag gör också andra saker, pluggar och träffat nya vänner där, tränar och allt vad man gör, så det är precis lika mycket jag som också "försvinner". Men det känns, konstigt, man blir lite orolig, för att ens barn/ungdomsvänner är nog dem bästa vännerna man kan ha i sitt liv. Tror jag åtminstone. Har ju inte blivit helt "vuxen" än och skaffat mig "vuxen"-kompisar så vad vet jag? Hm, känner att detta blev helt snurrigt, och knappt jag förstår själv vad jag skrivit haha. Men ibland sätter tankarna igång och då vill dem bara inte sluta. Men då är det tur när man har vänner som man kan vara ifrån flera månader, kanske till och med år, för att sedan prata med dem och allt känns bra och precis som vanligt. Det kallar jag äkta vänskap och en bra relation. Så kommer det nog vara för mig med ett par av mina vänner, förhoppningsvis livet ut. Ni vet vilka ni är, och ni är bäst!  ♥  ♥  ♥


Jag och Carro på nyår -08/09. Haha, ibland får man se mongo ut! Iallfall om man heter Cissi&Carro.

Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så rätt me ditt inlägg här cissi så det är inte klokt :P

och man får ALLTID vara mongo :D våran vänskap kommer alltid finnas :D det är jag glad för :D

2009-06-07 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0