Störtskur!

Nyss kom det världens störtskur verkligen! Inte sett det regna så mycket på väldigt länge, men det regnade inte så himla länge, men så mycket som kom under den tiden förstår jag att det tog slut på vatten i molnen. Haha. Kan ju hoppas på att det spricker upp lite nu eller så? Det hade varit trevligt! Men när man kollat på väder och annat ser den kommande veckan ut att bli lika trist som veckan som varit. FAN. Jag vill ha sol, sommarvärme och soliga dagar på beachen! Jag vill bli brun, vara lycklig och äta massvis med glass och frukt. Och självklart, så vill jag bli extra brun nu, eftersom mamma och dem kommer hem om 11 dagar och kommer vara negrer. Tro mig. Dem har ett pigment som heter duga! Båda två.

Fick sms av min storebror nu, det är ju fler visningar på huset, både igår och idag pga att så många visat intresse. Wow. Att det kan vara sån skillnad på nu och i december är verkligen sjukt. Men samtidigt förstår jag ju, vem tusan köper ett hus någon vecka eller två innan jul? Och visst är det underbart ute på landet nu, när alla blommor är som finast och gräset grönt? Iallafall så startar budgivningen imorgon. Spännande! Så vi får väl se hur det slutar, jag hoppas på det bästa för mamma och Mikaels skull att det ska bli ett riktigt bra bud som vi får tacka ja till! Nu är det bara att hålla tummarna, och hoppas det går vägen. Sedan får vi hålla tårna också, att dem ska hitta ett nytt fint hus, för dem har nämligen inte gjort det än! :) Men det kommer bli perfekt.


Solbärnda och glada, men trötta ser dem ut! Mikael och mamma i Nerja förra året när vi också var med...

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0