Torsdag kväll

Sitter här och fryser som tusan. Det är jättekallt efter jag duschade efter träningen. Det var grymt bra träningspass idag, blev riktigt varm och tog i som bara den. Jag förstår nu vad dem menar med att hennes pass är lite närmare intensiv än bara medel, men det gillar jag. Dock fick jag mig en tråkig nyhet, förmodligen ska Isabell hålla i det medelpasset hon körde idag, nästa termin istället för dansen. Som sagt, jag gillade passet MEN vi har såå många medelgympa ledare nu så man tröttnar på medelgympa alltså. Man vill ju ha varierade träningsformer, dansen var perfekt för mig. Dem tjatar om att dem vill ha in fler ungdomar, men dem ska veta att dem tappar oss när dem gör såhär. Emma ska nog börja på Life nu också istället, jag vill också! Tänk, kunna träna på morgonen, mitt på dagen, när jag vill. Det hade varit såå perfekt då jag bara är i skolan var fjärde vecka. Hade fått så mycket mer träning, det hade varit helt underbart. Det enda kruxet är pengar. Nu betalar jag endast terminsavgift på 100 kr om året, sedan får jag ett gratis rikskort som gäller på alla friskisanläggningar i hela Sverige bara för att jag är funktionär. Men jag menar, hur ofta åker man långt bort för att träna? Man orkar inte det, speciellt inte en vardagskväll. Nej, jag måste verkligen försöka klura ut hur jag ska lyckas med pengar och Life, för där vill jag börja. Det ligger ett stenkast härifrån, så himla nära. En minut eller två typ. Att gå. Hoppas Rikard får ett jobb helt enkelt. Och att jag kan börja jobba extra. Det löser sig nog tids nog, så jag får min stenhårda träning jag är ute efter. :)

Sara skulle iväg till sin pojkvän så blev inget att umgås med henne idag. Rikard har inte hört av sig än ens så går förhoppningsvis bra för honom. Bara att hoppas. Så jag får lägga mig och kolla på tv eller så i min ensamhet, det är grannfejden på tv nu så tänkte jag kanske kollar lite på det. Eller läser min bok? Fan, nu önskar jag att jag hade en sänglampa. Har bara golvlampan med läslampa, men den står inte bredvid sängen, och vill ha en lampa som man kan tända och släcka när man ligger i sängen... Det måste jag nog införskaffa härnäst.

Ha en trevlig kväll mina söta bloggläsare!


Idag kom en bild på mig för ovanlighetens skull! Här är innan Saras student :)


Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0