Trött.

Vaknade med ett ryck nu halv tio och flög upp ur sängen. Vet inte varför, men det ångrar jag för nu sitter jag här och undrar varför jag gick upp så fort? Konstigt värre..
Solen skiner idag också, tentan känns så gott som färdig så jag tänkte traska bort till pappa och lägga mig i hans trädgård och sola idag! Nu har jag ju solat två dagar i rad, så nu kan man börja pressa ordentligt ;) Hoppas nu verkligen inte att det ska bli sämre väder igen som vissa säger, jag håller tummarna stenhårt!

Kollade ni på kattungarna igår? Visst är dem underbara? Måste lägga in en bild här

Visst är jag söt?! Detta är en av kattungarna vi har nu.


Jag vill inte riktigt vara med på kort.. Släpp ner mig!


Min sötnos Boll är det som ligger här. Fyllde 3 år 17 maj!

Visst är dem lika? Det syns kanske inte jättebra för bildkvaliten på sista bilden är ju sådär, han ser lite "gul"färgad ut men det är han inte. Grå och vit precis som dem andra, och dem kommer från var sin mamma alla tre. Det tycker jag är ganska roligt! Dock är ju två av mammorna gråa, inget vitt på iofs, men gråa, men den tredje mamman är svart, beige, brun. :) Jaja, njut av bilderna och solen idag för det ska jag göra och hoppas på att min nya bok har kommit så jag har något att göra i solen!

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0