Fredag :)

Ja, idag skulle det bli en ledig dag, men icke! Halv nio blir man väckt av mamma som ringer och frågar om jag har lust att komma in och jobba då en av diskarna var sjuka. Snäll som jag är så åker jag in, och snällare som pappa är så kör han mig! MIna föräldrar är verkligen dem bästa som finns! Älskar dem över allt! Dem ställer alltid upp och älskar att umgås med dem :)
Igår blev det skivstång, och ett nytt pass, som inte var av denna värld. Innan har vi tränat ganska mycket ben, men denna gången var det MYCKET mer armar, så träningsvärken har börjat komma, och värre blir den väl. Men det är skönt! Då vet man att man tagit i. Efter skivstången tränade vi faktiskt ett pass till för mamma skulle inte hämta Fredrik förrän vid nio halv tio på sjövallen så vi tränade till klockan 9. Så på 4 dagar har jag lyckats klämma in 6 pass! Inte dåligt, nu är jag på G :)

Fick en påse med färska räkor av Mikael förut när han hämtade mig och mamma, och Rikard ska bort till Robert ikväll så då tänkte jag att jag drar mig bort till Pappa och Anette och äter räkorna och myser lite. Det var längesedan jag var där borta med dem nu. Det blir ju mycket mer på sommaren för då grillar vi ofta och spelar spel och har det trevligt. Det längtar jag efter!

Nej, nu ska jag kolla runt lite här och sedan traska bort till södra Nol!

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0