Godmorgon

Idag blåser det inte storm ute. Och det är fint väder, bara det att det dragit in lite tunna moln, just här! Sitter och väntar och väntar på att dem ska dra iväg, men klockan är ju bara 9 så tror allt att vid 12 kanske det är strålande sol så man kan traska bort och sätta sig i pappas trädgård för att känna lite sol i ansiktet. Åh vad jag vill ha sommar och sol! Längtar till havet så jag blir tokig. Min dröm är att ha ett hus vid havet, och det är inte bara min dröm, Rikards också! Då kan det göra det ännu mer möjligt, en vacker dag. Hittade mitt drömhus på hemnet.se i helgen, ute i Torslanda. Bara sisådär 3.000.000 ungefär. Men en vacker dag! En vacker dag! :)

Idag är jag ju som sagt ledig, känns skönt. Vaknade vid kvart över åtta och bestämde mig för att inte somna om, trots att jag kunnat somna på en sekund om jag ville. Det är skönt att gå upp tidigt tycker jag, istället för att sova bort halva dagen som jag kan göra ibland när det inte är skolvecka. Men det har det blivit ändring på!
Idag måste jag tvätta och diska, så ska skynda mig och göra det nu fram till 12 tiden kanske, så jag får lite tid ute i vår-vädret. Behöver det. Mycket. Sedan vid halv fem är det dags att dra och träna och när den är slut hämtar mamma upp mig i ledet så ska vi ner på Yogan. Gissa om jag längtar, var inte med förra veckan. Yoga är verkligen ett av mina favoritträningspass. Man får ut så mycket av det.
Nej, nog tjötat från mig känner jag. Nu får jag allt göra lite vettigt! :)

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0