Jaha, ny blogg IGEN då!

Okej, nu får det vara sista gången jag gör en ny blogg. Det ska jag lova mig själv. Undra om man kommer hålla det? Haha. Nej, men min förra blogg funkade finfint, ända tills vi fick våran dator formaterad, och helt plötsligt kunde jag inte logga in på min blogg längre. Försökte med alla lösenord jag kunde tänkas ha, inget fungerade. Så skulle jag skicka efter ett nytt lösenord, men då visade det sig att på den sidan så fick man inte sitt lösenord skickat, utan att det var återställt. Det hjälpte ju inte mig jättemycket, då jag inte kunde få fram vilket lösenord som jag hade! Och inte hade jag sparat det första mejlet jag fick heller. Slarviga Cissi!

Så, då blir det bara till att köra en nystart som sagt.
Idag har jag varit och jobbat på Kopparn, skönt att få jobba lite nu när det var skola hela förra veckan. Men något som är ännu skönare är att min kära älskling var och jobbade sin första dag idag! Åh vad glad jag är att han fått jobb, äntligen. Så som vi väntat. Få lite rutin och kunna börja göra massa roliga saker igen, ska bli så himla skönt :)
Idag är det core som gäller. Emma ska följa med idag också, är så himla kul att hon börjat träna med mig/oss! Hon vill få med mig att börja springa med henne också när det blir bättre väder, undra hur det ska gå? Jag som aldrig tyckt om att springa. Men jag kan nog tänka mig att testa ett par gånger och se om jag kan ändra uppfattning, behöver verkligen konditionen nu. Och att springa med en underbar vän kan ju inte vara helt fel! Nej, det får nog testas ett par gånger fram över :)

Nu ska jag ringa Rikard och se hur det gått på hans första dag och se när han kommer hem så jag kan göra iordning lite mat och sedan byta om för träning.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0