Längtar..

Längtar verkligen till när vi kan köpa en ny soffa! Nu när Rikard har fått ett bra jobb så kan man ju börja tänka på sånt på riktigt igen. Den soffan vi har nu har jag verkligen bara lust att kasta rätt ut genom fönstret eller något.. Usch vad jag inte tycker om den! Och alla som sovit över här och sovit på den, gör nog inte annat än att hålla med mig!
Nej, så nu blir det till att satsa på min drömsoffa:


Hollywood XL från MIO (bild tagen från www.uddman.nu)

Med tanke på att jag har en duk i det tyget, eller faktiskt vå dukar, en i svart/vitt och en i vitt/ljusgrönt så vill jag ha den ännu mer. Och något som är ganska roligt är att jag såg efter en stund att på bilden finns ju en sån matta som vi har med ju! Kan väl inte bli bättre?
Nej, snart så... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0