Oh sunny day!

Sol idag igen. Så härligt. Det ser riktigt skönt ut ute idag. Har dock inte varit ute, sov till tjugo över elva typ. Det var också skönt! Men som vanligt så blåser det lite, och det blir ganska kallt i vinden tyvärr. Men man ska inte klaga nu när solen varit framme nästan en hel vecka. Det har det väl knappt varit sen förra sommaren..
Träningsvärk från i torsdags, det kan man säga att jag har. Men faktiskt inte så extremt som jag trodde. Men förkyld har jag blivit, IGEN. När ska detta sluta? När ska man sluta bli sjuk var och varannan vecka? Alla blir ju sjuka fram och tillbaka hela tiden.

Nej, nu ska jag åka iväg och handla en sväng, ha en riktigt solig dag!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0