Old times..

Ibland sitter man och tänker på allt man gjorde förr. Så kul man hade. Det fanns alltid något att göra på helgerna, man brydde sig bara om dagen som var. Inte vad man ska göra nästa vecka, eller till och med nästa månad. Nu är schemat fullspäckat nästan jämt, alla har massor att göra och det tar tid att hitta en lucka där man kan träffas som passar alla. Det är lite tråkigt att det ska bli så. Men samtidigt så lever man ett härligt liv nu, men ett helt annorlunda liv. Många dagar önskar jag att inte allt var så planerat hela tiden, att man bara kunde ta dagen som den kom och, njuta. Visst, det kan man göra, men inte utan att tänka att man har något att plugga på i skolan, eller att man ska jobba lite dagen efter eller att man ska försöka hinna hålla kontakten med sina nära och kära. Ja, livet förändras verkligen ju äldre man blir. Undra hur det blir om tio år då? Undra om det kommer vara stor skillnad? Eller om det är störst skillnad från tonåren till "vuxenlivet" runt 20 eller så? Hm, ja, man kan ju undra tills man kommer till den tiden då man tycker allt känns annorlunda från nu. Att man hade så mycket tid och massa att göra hela tiden, som betydde något. Som skolan, och vännerna, och familjen och ja, allt man gör hela tiden nu. Om tio år kanske man har ett hus att underhålla, barn att ta hand om, massa onödiga räkningar att betala.. Ja, sånt som man egentligen vill göra, sånt som många strävar efter. Men jag tror den tiden kommer när den ska, när rätt tid kommer, då faller allting på plats. Precis som nu. Allt är på sin plats. Jag är lycklig. För jag har världens underbaraste pojkvän, familj och vänner. Men framförallt, jag har otroliga minnen som kommer följa mig livet ut!  ♥











Nej, nu får det räcka med bilder idag! Måste rusa iväg till träningen. Hade gärna lagt in hundra mer bilder, men det hinner jag tyvärr inte. Blir en annan gång! Och jag lovar också att snart kommer det komma ett inlägg tillängnat himlens absolut vackraste ängel som jag älskar och alltid saknar. She´s my angel. ♥

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0