Snön borta

Ja, nu är nästan all snö borta igen. Nu hoppas jag verkligen inte att det kommer mer snö, men på vädret förut så visade dem snö/regn mot fredag, men mest regn här på västkusten som tur var! Sol är det idag också, lite tunna dismoln ute bara, så solen är inte jättestark.

Igår blev det ingen dans tyvärr, så Sara fick testa på ett vanligt Medelgympa pass istället. Dock tyckte jag inte att det var så mycket medel, kunde lika gärna varit ett baspass så jag blev lite besviken. Men men, huvudsaken är väl att man rörde på sig i en timma iallfall antar jag. Men nästa vecka blir det väl dans igen hoppas vi. Idag är det först ett medelpass (fast med en annan ledare än igår, så jag tycker detta passet är mer medel-nivå) och sedan på kvällen blir det yoga. Ska bli riktigt skönt.
Ska bort till pappa på jobbet och hämta mina böcker sen också tänkte jag, som min lillebror var och lånade om åt mig häromdagen. Behöver börja läsa lite i en bok. Har ju en uppgift jag måste börja på snart också, göra två intervjuer á 10 minuter, om något vardagligt problem. Usch, det är inte så lätt att komma på vad man ska välja, och sedan att försöka hålla sig empatisk under dessa tio minuterna (totala 20) det är inte jättelätt. Men det är ju därför vi ska göra uppgiften, för att träna på just detta. Men 10 minuter är mycket längre än vad man tror när man sitter och intervjuar sådär. Jaja, det ska nog gå bra ändå! :)

Har en del saker jag vill göra idag, men får väl göra lite idag och lite imorgon. För blev så sugen på att gå bort och sola idag, så får se om jag gör det eller stannar hemma och tvättar lite. Är rädd att bränna mig, eftersom man inte är lite blek efter denna låååånga, mörka vinter. Nej, får se hur jag gör senare. Nu får jag iallfall först vakna till liv och bädda och lite sånt. Sedan kan jag bestämma mig.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0